Dela sidan på sociala medier

Lättlästa sidor

Här hittar du lättläst information om Grästorps kommun och vad kommunen jobbar med.

Bara en del av informationen på kommunens hemsida är skriven på extra lättläst svenska.

Lättläst information:

Kontakta kommunen

Du kan ringa till Grästorps kommuns växel på telefon 0514-580 00.

Du kan ringa Medborgarkontoret på telefon 0514-582 30.

Du kan skicka e-post till kommunen.

Vill du träffa oss kan du kommma till: Kommunens Hus vid vårdcentrum på Jon Jespersgatan 28 i Grästorp.

Tyck till om oss:
Vi vill veta vad du tycker om våra lättlästa sidor. Skriv till oss vad som är bra och vad som är dåligt och om du har någon fråga till oss.

Du kan skicka dina synpunkter till den här e-posten.

Brev kan du skicka till på den här adressen:
Grästorps kommun
467 80 Grästorp