10 september 2016 kl. 10:00-13:00  OBS! Evenemangetdatumet har redan passerat!

Moveit-dagen sätter Grästorp i rörelse

Den 10 september 2016 klockan 10-13 på Lunnevi är det stor aktivitetsdag för alla barn och ungdomar från förskoleklass till och med nian som vill vara med på en kul dag!

Grästorp är känt för sitt aktiva och framgångsrika föreningsliv. Dessutom har vi Lunnevi, ett häpnadsväckande aktivitetsområde med ett fantastiskt utbud och god standard.

Vi kombinerar dessa två ingredienser och låter dig prova allt som en stor och nyttig buffé.

Alla aktiviteter är helt gratis och vill gärna att du testar samtliga aktiviteter under dagen!

Missa inte att även Lunnevibadet håller öppet klockan 10:00-13:00. Du tar eget ansvar då badet är obevakat.

Vi bjuder även på frukt!

Du kan prova på:

• Bågskytte
  • Innebandy
  • Bordtennis
  • Kampsport
  • Fotboll
  • Golf
  • Ishockey
  • Orientering
  • Tennis
  • Ridning

Kontaktpersoner Grästorps kommun:

Kajsa Forsell, 0514-582 09
Mona Wesslén, 0514-581 18

Tid: 10:00-13:00

Plats: Lunnevi Idrottsområde

Arrangörer: Grästorps kommun, Folkhälsorådet i Grästorp, Åse Viste Sparbank och Sisu Idrottsutbildarna.