31 december 2020 till 1 januari 2021  OBS! Evenemangetdatumet har redan passerat!

Digitalt sprakande nyårsfirande

Musik: Anders Rane och Gaeya

Grästorps kommun bjuder i år in till ett digitalt sprakande nyårsfirande med musik av Anders Rane och Gaeya. De är just nu aktuella med singlarna Contact och Truth, som i Januari 2021 får en uppföljare i form av debut EP:n Awakening.
De Grästorpsbördiga musikerna har underhållit på hemmaplan vid flertalet tillfällen, bl a under Ljusfestivalen 2019 i den stora Tipin som är Gaeyas portabla arena och på Kulturhuset. På nyårsafton kan du ta del av deras färgstarka program - en mix av egenskriven musik och tolkningar av folkkära hörhängen. Firandet bjuder också tal av Årets Grästorpare Rigmor Engelbrektsson, samt en nyårshälsning från kommunalråden Kent Larsson och Maria Toll.

Evenemanget nås via länk på www.grastorp.se Länk till annan webbplats. med start kl 12.00.

Ett riktigt gott 2021 önskar vi er alla!