22 februari 2019 kl. 18:00-00:00  OBS! Evenemangetdatumet har redan passerat!

Grästorps konserthus

Premiärvisning av filmen ”Skaraborgshistorier”.

VÄLKOMMEN IN I BIO-SALONGEN!

”I Skaraborg finns massor av fängslande och intressanta historier samt platser att berätta om. Några är sanna, vissa är skrönor, de flesta kanske någonting däremellan…”

ÄNTLIGEN ÄR DET DAGS!

Efter en två år lång kreativ och fantastiskt rolig resa är det äntligen dags!

Under februari bjuder Grästorp kommun tillsammans med Studiefrämjandet in till premiärvisning av filmen ”Skaraborgshistorier”.

Resultatet av ett tvåårigt projekt där 15 filmteam, ett i varje kommun i Skaraborg spelat in en kortfilm baserad på eller inspirerad av en miljö, verklig händelse eller legend/ sägen från orten.

Grästorp är alltså en av totalt 15 kommuner som ingått i projektet!

EN KVÄLL FÖR DIG

Vi skulle bli jätteglada om just Du hade lust och möjlighet att närvara vid den lokala premiärvisningen av "Skaraborgshistorier".

Fredagen den 22 februari kl 18.00 på Konsertbion i Grästorp

Vi i kommunen tillsammans med Studiefrämjandet bjuder på en inspirerande kväll i filmens tecken och biljetterna är gratis!

Boka dina biljetter redan idag genom att klicka på den länken och följ instruktionerna.

Grästorp 22 februari

https://grastorp.eventbrite.com Länk till annan webbplats.

Kommunen och Studiefrämjandet bekostar biljetterna, men då antalet biljetter är begränsat så är det viktigt att man avbokar sin biljett i god tid innan visningen om man inte kan komma!

HOPPAS VI SES I FEBRUARI!